10 Şubat 2019 Pazar

2019 Ocak Ayında İzlediklerim

2018'in son günlerinde gelecek seneye 40 film hedefi koymuş biri olarak Ocak ayında 11 film izlemem çok güzel oldu benim için. Tabii ara tatilde olmamın da etkisi büyük, dersler ve sayısız sınav arasında her ay bu kadar film izleyemem elbette. Filmlerin çoğunu beğenerek bitirmiş olmak çok güzeldi. Darısı diğer aylara diyelim.. :) Ve başlayalım bakalım neler izlemiş neler beğenmişim;


Öncelikle Harry Potter serisini baştan sona bitirememiş, hep yarım yamalak izlemiş biri olarak; Felsefe Taşı ve Azkaban Tutsağı'nı izledim. Bayılıyorum şu Ron'un ilk filmdeki hallerine.



3. filmimiz ise The Book Thief (Kitap Hırsızı) 
Nazi dönemi Almanyasıyla, özellikle de ailelere etkisiyle ilgili filmler izlemekten, dönemden hoşlanıyorsanız hiç sıkılmadan izleyeceksinizdir. Zaten yorumunu yazmıştım bu filmin, buraya tıklayarak göz atabilirsiniz.

4. sırada yine yorumunu yazdığım, şaşırarak izlediğim bir film var: Whiplash
Caz müzik şöleni yaşamak isteyen izlesin diyebilirim. Spoiler içermeyen yorumumu ise buradan okuyabilirsiniz.

Sıradaki 3 film şimdiye kadar izlememiş olduğuma üzülsem mi sevinsem mi bilemediğim filmler! Tim Burton'ın hayal gücünün güzel oyunculuklarla birleşmesi ♥

5. Edward Scissorhands(Makas Eller)


Johnny Depp ve Winona Ryder'ın tatlı oyunculuklarını izliyorsunuz. Zamanına göre(1990) gerçekten çok başarılı buldum. Hiç düşünmeden açın izleyin diyebilirim.

Tim Burton'ın izlediğim diğer 2 filmine gelirsek,

6. Beetlejuice(Beter Böcek) 
Tim Burton'ın Beetlegeuse takımyıldızından esinlenerek(mükemmel ötesi hayal gücüyle) kurguladığı bir filmmiş bu. Müziklerini hala dinliyorum, hatta bir tanesinde sürekli dans ediyorum, aşağıya bırakayım da buyrun dansa.
Yine şaşkınlıkla izledim fakat dönemine göre bu da ha-ri-kaydı. Beetlejuice beetlejuice beetlejuice!(İzleyenler anlayacak♥) Türkçe dublajının da güzel olduğunu şaşırarak söylüyorlar, ben altyazılı izledim, dublaj izleyen olduysa yorumunu bekliyorum.

7. Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları filmini bu iki film kadar sevemesem de bu "tuhaf çocuklar"ın tuhaflıklarını ve bunu filmin sonlarında birlik içinde kullanmalarını çok tatlı buldum. Bence film 2 saat değil de 90-100 dakikalık olmalıydı, uzadı gibi geldi bana.

Bunlardan sonra gelelim oyunculuğuna en çok güldüğüm aktörlerden birine, Jim Carrey ♥
Bunları izlemediğime açıkçası sevindim çünkü gülmeye ihtiyacımın olduğu günler geçirdim ve cidden de kahkahalarla güldürdüler. 


8. Bruce Almighty (Aman Tanrım)
9. Liar Liar (Yalancı Yalancı)
10. Yes Man (Bay Evet)


Jim Carrey'nin oynadığı bu filmlerden en çok Aman Tanrım'ı sevdim. İzlemediyseniz ilk bunu izlemenizi tavsiye ederim, şimdi açsam yine sıkılmadan izlerim bu filmi.
Liar Liar'da biraz abartı bir oyunculuk sergilemiş bence Jim Carrey. Abartısı göze battı çünkü normalde zaten abartılarla güldüren, mimikleri bile abartı olan bir oyuncuyken bu filmde gözüme batmışsa siz düşünün. Fakat yine de gülmek için birebir tabii ki.

11. Çiçero
Bu film de bu ay sinemada izlediğim tek film oldu. Aniden gittim ve izlediğim ilk casusluk hikayesiydi sanırım. Erdal Beşikçioğlu, casus İlyas Bazna'yı canlandırmış.MIT'nin yüzyılın ajanı dediği ve bizden biri olan, tek başına savaşın gidişatında etkisi olmuş İlyas Bazna'nın hikayesi yani. Vizyondayken gidin derim.




Winona Ryder'ın dansı ve absürt klibiyle veda ediyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, yorumlarınızı bekliyorum. 


Herkese bol gülücüklü günler!

21 yorum:

  1. FİKİR SAHİBİ OLDUM TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ron'un minnoşluğu 😍😍 Filmleri aklımda bulunduracağım öneriler için teşekkürler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl miinnoşş dimi :) Rica ediyorum efenim ♥

      Sil
  4. güzel filmler
    seyredecek olanlara iyi seyirler diliyorum
    çoğunu izledim
    güzel bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
  5. sayı çok iyi tebrik ediyorum seni....

    YanıtlaSil
  6. Şahane filmler.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Makas eller dışında izledim hepsini. Bi de yeni film çiçeroya gitmedim daha. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
  9. Dolu bir ay geçmiş senin için , hedefine ulaşmana az kalmış daha ilk aydan :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  11. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum. tabii ki de destek olmaya çalışırım :)

      Sil