29 Aralık 2018 Cumartesi

Yeni bir yıl❤️




Amaan, kalplerle başladığıma bakmayın öyle, hepimiz yeter artık 2018! modundayken 2019'dan kaçımız ümitliyiz??!

İşin esprisi bir yana, geçen senelere nazaran daha kararlıyım bu sene bir şeyleri değiştirmek konusunda. Ve sizlerle de paylaşmak istiyorum birçok yazar arkadaşım gibi.
Paylaşırken de pek tatlı fotoğraflarım var bu kez.

Gelgelelim, bu seneki hedeflere :)
Aslında çok hedef koymak beni ürküten bişey. İstek mi desek ya? Tamam tamam. Bu seneki isteklerim!


Öncelikle fotoğraf çekmeye aşık biri olarak, kendi çektiğim fotoğrafları paylaştığım instagram sayfamı devam ettirmek ve daha fazla fotoğraf çekip koymak istiyorum.
(Şuraya da fotoğraflarımın son halini iliştiriyorum)
Bu da linki: Fotoğraf Blogum ❤️
Tabii bir makinem olsaydı çok çok daha güzel olurdu, ama hayalim olan fotoğraf makinemi alabilmek için önce para biriktirmem gerekiyor.

Yani ikinci isteğim birikim yapmak. Bu sene büyük kapalı, açılmayan bir kumbara almıştım kendime, dolana kadar açmamaya karar vermiştim. Böylece daha kolay birikmişti. Yine bunu yapacağım sanırım, çünkü bir boğa burcu olarak kendimi güzel yemeklere ve güzel kitaplara para vermekten daha fazla alıkoyamayacağım :)

Baktım izlemek istediğim birçok film bekliyor, bu konuda da sayısal bir karar vermeye karar verdim(????)!

2019'da 40 film izleyeceğim! (Ünlem koyayım da çok kararlı olduğum belli olsun. Çok mu "karar" dedim ben ya?)

25 Mayıs 2017'den beri, yani 1 buçuk senede 40 yazı yayınlamışım blogda. 8 tanesi taslak halinde kalmış. Unutulmuş, vakit bulunamamış, ilham gelmemiş...
Ayda 2 ya da 3 yazı yayınlamışım ortalama. 2019'da ise ayda 4 yazı yayınlamak istiyorum. En en en severek yaptığım şeylerden biri bu hayatta, neden daha fazla vakit ayırmayayım ki?

2018'de bir kedi sahiplenmiştim. Çok kısa süre bizimle kaldı, daha ismini bile kararlaştıramamıştık ki babamın rahatsızlığından dolayı endişelenip evden çıkardık. 2019'da bir kediye daha anne olmak istiyorum.

Vee kamp! Öncelikle istediğim, sevdiğim insanlarla birlikte, karla kaplı bir dağda kamp yapmak. Ve daha birsürü kamp, sayısı yok❤️

Görmediğim 5 şehri görmek, gezmek. Turist gibi değil! Yaşayarak.

Ve müzik yapmak. Minik ukulelemle. 20 yaşımın en güzel hediyesiyle. 

Daha çok heyecan duymak. Her şeye. Yaptığım, baktığım, gördüğüm, duyduğum... Daha çok yaşamak.





















Bu da bu haftanın şarkısı olsun... Defalarca dinlemelik.
Ve 2019 da pek güzel olsun,
nice daha güzellerine. Ya da, daha heyecanlılarına!❤️








27 yorum:

  1. Okuduğum en samimi yıl sonu değerlendirmesi ve yeni yıl dilekleri olabilir. Umarım her şey tam da istediğiniz gibi gönlünüzce olur. Mutlu yıllar ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz�� mutlu yıllar!

      Sil
  2. Inşallah hedeflere ulaşırsın.Mutlu yillar

    YanıtlaSil
  3. Hedeflerini gerçekleştirmis güzel bir yıl olsun senin için 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için Öyle olur. Çok teşekkür ediyorum 😌💙

      Sil
  4. Umarım yeni yılda tüm hedeflerinize ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
  5. Harika! Gerçekten tebrik ederim, şahsen bütün hayallerimi yazacak cesarete sahip değilim. Beni korkutan hayal kurmak değil, hayalleri gerçekleştirememek. Bu yüzden genelde hayallerimi hedef olarak belirler, ona doğru giderim. Tekrar tebrik ederim ve tüm hayallerinin gerçek olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de korkardım eskiden. Fakat yazdıkça güçlendiğimi hissediyorum sanırım, kendime itiraf etmiş gibi oluyorum kendimden istemeye çekindiklerimi. Çok teşekkür ederim bu çok güzel yorumun için, çok :')

      Sil
  6. Harika planlar
    Umarım herşey gönlünce olur
    İyi yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, umarımm. Mutlu yıllar💙

      Sil
  7. Ne güzel dilekler, umarım 2019 hepsimi gerçekleştireceğin süper bir yıl olur! Vampire Weekend'in bu şarkısını da çook severim, uzun zamandır dinlememiştim iyi ki hatırlattın ^_^ Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, inşallah! :) Ben de Delibal'dan duyup sevmiştim, belki siz de ordan duymuşsunuzdur şarkıyı. Yine dinleyelim o zamannnnn!

      Sil
  8. Dilerim 2019 da bu güzel dileklerinizi bir bir gerçekleştirirsiniz. Mutlu seneler 🌸🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, inşallah öyle olur. Hepimiz için. Mutlu seneler🌸

      Sil
  9. Yeni yıl sana hedeflerinden ok daha fazlasını getirir umarım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de, çok daha farklısını, çok daha umulmayanını... şaşırtanını.. heyecanlısını :) teşekkür ediyorum, sevgiler🌸

      Sil
  10. Dolu dulu hedeflerine ulaşabileceğin bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. 2019 inşallah tüm istek ve hedeflerini gerçekleştireceğin bir yıl olur

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ziyarete geldim, sizi de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  13. Bence 2019 için daha çok şey plânlamamışsın,daha fazla yapman gereken şeyler var ki!Onlardan biride sevdiklerinle planlı ve güzel istikrarli vakit geçirmek olmali diye düşünüyorum. Bence benim gözümden bakarsak ;Senenin son ama güzel ve bir o kadarda içten bir biyografisi olmuş. Emeğine eline yüreğine sağlık.Kucuk bir ricam veya kaleminden isteğim ise şudur ki! 2018 deki beklentilerin ve yaşadıkların hakkinda oluşan fark detay ayrıntı ve içtenlik içeren güzel bir yazı paylaşımını bekler,Saygılarımı sunar,iyi çalışmalar dilerim.������

    YanıtlaSil