31 Ocak 2019 Perşembe

Düşündürücü Sorular #3


Düşündürücü sorularımızın üçüncüsüyle iyi günler, iyi akşamlar efenim. Bazıları cesur, bazıları sadece 5-10 saniye düşündürecek sorular. Bugün 7 adet sorumuz var. Son sorumuza uygun da bir gifle başlayalım bakalım;

1) "Mükemmel bir gündü" demen için olmazsa olmaz şey nedir?

2) En son ne zaman birine şarkı söyledin?

3) Yaşlanmaktan korkuyor musun? Neden?

4) Düşüncelerini, dolayısıyla hayatını değiştiren bir kitap/dizi/film oldu mu? Olduysa benimle paylaşır mısın?

5) Gördüğün ve etkisinden çıkamadığın bir rüyan oldu mu? (Ya da gördüğün en garip rüya)

6) Kendinle ilgili tek bir şeyi değiştirebilecek olsan bu ne olurdu?

7) Hiç aşık oldun mu?





Ben cevaplamak için üçüncü soruyu seçiyorum. Biraz korkuyorum açıkçası yaşlanmaktan. Uzun süreli yalnızlığı sevmiyorum çünkü(zaten kim sever ki?) Ve yaşlılığımı sevdiklerimden uzakta geçirme düşüncesi korkutuyor beni. Sevdiklerimiz olmadan yaşamanın da hiçbir anlamı kalmıyor sanki.

Şimdi sıra sizde, birer soru cevaplayalım yine. Bu soruları sevdiklerinize de sorabilirsiniz, çok keyifli oluyor.

Bolca sevip bolca sevildiğiniz nice güzel günlere. 


15 yorum:

  1. 6. Vurdumduymaz olmak isterdim biraz olsun
    Çok sorumluluk sahibi ve planlı bir insan olmak bazen yorucu oluyor açıkçası
    1.mükemmel bir gün; dostlarımla gülüp konuşup kahve içtiğim bir gündür bence .
    Ne güzel bir blog yazıdı olmuş çok yaratıcı
    Öpüyorum seni��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada vurdumduymazlık da gerekiyor.. Yoksa bu stres insanda sağlık da bırakmıyor Allah korusun...
      Çok teşekkür ediyorumm, kucak dolusu sevgiler!❤️

      Sil
  2. Sanırım 6. Soruyu seveceğim. Daha az duygusal biri olmak isterdim. Her şeye ağlamak bir müddet sonra sinir bozucu bir hal almaya başlıyor.😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duygusallık bize hayatı daha yoğun, daha hissederek yaşama fırsatı sunuyor... Bu özelliğini değiştirmek isteyip değiştiremediğinde bu yönden bakmanı tavsiye ederim -yeterinceden de fazla duygusal biri olarak- saygılar, sevgiler efenim❤️

      Sil
  3. 7. Soruyu cevaplayacağım; aşık oldum ve aşık olduğum insanla birlikteyim. Hayatımı, düşüncelerimi değiştiren kitap, film vs. düşündüm; bir anda aklıma gelmedi ama aşık olduğum insan ve yaşadığım ilişki hayata bakış açımı olumlu yönde fazlasıyla değiştirdi. Karşılıklı boş bir ilişki değil, verimli bir ilişki; Allah isteyen herkese nasip etsin, çok güzel bir duygu 🙆🏻‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma:') Ne güzel bir yorum olmuş içim ferahladı. İnşallah nasip eder Allah herkese, ne güzel bir dua olmuş. Benim de duam hep o yönde herkes için.❤️

      Sil
  4. 4. soru: Değerli bir kitap benim için: "Ferrariyi Çalan Fil." Etkiler üzerine yazılmış bir kitap. Domino etkisi, kelebek etkisi, bumerang etkisi hadi bir kaç tane daha sayarsın. Fakat bu kitapta toplam 21 tane etki çeşidi var örneklerle açıklanan. Hayatın içinde bizi yönetmeye ve manipule etmeye çalışan olay, kişi ve davranışları daha iyi etüt etmeye başladım. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmi de çok dikkatimi çekti, içeriği de... Muhakkak okumak istedim, çok teşekkür ediyorum... :)

      Sil
  5. 6. Soruya cevap vermek istiyorum. Dil öğrenme konusundaki yeteneksizliğimi değişitmek istedim. Bugün bunun hakkında düşündüm. Yabancı diller ile devamlı bir kavga halindeyim çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kavga etmeyi bırakırsan ve birbirinizi severseniz daha kolay olur.. Umarım kolaylaşır senin için dil öğrenmek. Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  6. "Mükemmel bir gündü" demen için olmazsa olmaz şey nedir?
    Gün sonunda bu soruyu sorduğumda vicdanım rahatsa o gün benim için mükemmeldir.Ama bir önceliğim mümkün olduğunca dolu geçirmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana benziyorum o zaman :) Teşekkür ediyorum yorumun için ❤️

      Sil
  7. Blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım. Sizi de bloguma bekliyorum. İyi günleriniz olsun...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim güzel duanız ve duyurunuz için. Hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil