28 Ocak 2019 Pazartesi

"Belki çok yakın, belki çok uzaklara"

İlk önce bir karavanım olsun istiyorum. Belki bana metrekareler sunamayacak ama yollar ve keşifler sunacak 4 tekerlek.

Sıkılıyorum ben buralardan. Klişe bir cümle kuruyorum sürekli evet, biliyorum. 

Ama sizin sıkıldığınız gibi sıkılmıyorum ki ben. Ruhum burada değil sanki, sadece bedenim burada. Ruhum ait olduğu yerleri arıyor. Sadece tek bir yere de ait değil biliyorum. Ben engel olamıyorum fakat ona, dış seslerden uzaklaşıyor kendi kendine ve beni hüzne boğuyor.

Üzüntülerden kaçmak istiyorum. Evet, mümkün değil, biliyorum ama en azından hüznü en aza indirgemek istiyorum. 20 yaşındayım ben ve yaşımı hissetmek istiyorum sadece. 

Çok parlak bir gelecek, çok güzel eşyalar ya da çok büyük miktarda paralar hayal etmiyorum ben yaşıtlarım gibi.
Hayatın kısa olduğunun idrakındayım. Evet bunun herkes farkında. Ama herkes farkında değil. Bu cümleyi anlıyor musunuz?

Güzel insanlar, gülümseyen simalar, sıcak bir ev, samimi bir yuva hayal ediyorum sadece. Artık bunun için çokça dua ediyorum çünkü sığınacak başka bir limanım kalmadığını hissediyorum.

Bu yazı da hayattaki diğer çoğu şey gibi hüzün dolu oldu. Kaçınılmaz son mu bu?
Kaçınılmaz sonlardan bile kaçmak istiyorum ben.

En çok kaçmak istediğim şey ise hüzünler iken ben hüzün doluyum, baksanıza. Peki insan kendinden kaçabilir mi? 

Kaçamaz muhakkak fakat uzaklaşabilir kendinden, benliğini oluşturan şeylerden kaçarak uzaklaşabilir elbet.

Belki hüznümü bırakıp buralara, belki çok yakın belki çok uzaklara,
belki dündü bu fırsat kaçırdım, belki de bazen düşündüğüm gibi herhangi bir zaman dilimi uygundur herhangi bir hayale.

Belki bir gün bu yazı kadar bile hüzne katlanamayacak ve bu yazıyı da silmek isteyeceğim diğer birçok şey gibi.

Bilmiyorum, bilmek istemediğim de bir gerçek,

(hüzünlerim bitmediği gibi bu yazı da bitmeyecek)








22 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın, yüreğine, eline, emepine sağlık! 🤗🌼💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, senin yüreğine sağlık bu içten yorumun için :)

      Sil
  2. Son zamanlarda hissettiğim bir çok şeye dokundun Gülay, beni de al karavanına muhabbet sohbet geze geze gidelim bilmediğimiz yerlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de alın adaşım :)

      Sil
    2. Keşke hemen şimdi olabilse hiç durmam :) Şu engelleri bi aşabilsek de hayallerimize kavuşsak..

      Sil
  3. İnsan kendi ütopyasını yaratıyor ve ölüyor. Herşey yarım kalıyor. Ütopyalarla mutluluklar bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin yarım kalması kadar insanı hüzünlendiren bir şey yok zaten. Umarım :)

      Sil
  4. Huzur mekan olarak uzaklarda değil, aslında seninle, kafanda. Kaçsan da uzaklaşsan da düşüncelerin seninle gelir. Güzel bir arkadaş, güzel bir uğraş huzursuzluğu dağıtmaya birebir. Yeter ki boşta kalma, boşlukta kalma, boş durma. Bir iş bittiğinde yeni bir işe koyul. Yeni bir yazı yaz, bu yazın kadar içten...Sonra yine yaz...ve yine...her uğraş hüzün bulutlarını dağıtacak ve güneşler doğacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki. Bu benim de hep yaptığım bişey kendimi asla boş bırakmam, bırakırsam sonuçlarını görüyorum işte. Fakat bazen insan sadece hüzne kapılıyor ve o an her şey boş geliyor. O zamanlarda da yazmak tek çarem... Teşekkür ediyorum yorumunuz için, çok kıymetli benim için. Yüreğinize sağlık.

      Sil
  5. Yazında kendime dair bir çok şey buldum.Ben 34 yasindayim ve senin yaslarinda oldugum zaman dun gibi..Zaman nasil geciyor anlamiyorsun.Dolu dolu mutlu yasamaya bak ❤Yuregine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Risk alarak ve deneye deneye yaşamak sanırım dolu dolu yaşamak. Deniyorum bunu yapmayı. Senin de yüreğine sağlık çok teşekkürler ❤

      Sil
  6. Buralar bize göre değil .. gidelecek güzel yerler bizi beklerken burada olmak çok hüzünlü.. yine harika bir yazı olmuş arkadaşım ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar kesinlikle bize göre değil :) Teşekkür ediyorum ❤

      Sil
  7. Karavan belki küçük ama dünyaları görürsün...

    YanıtlaSil
  8. Hüzünlerinden de kendinden de kaçamazsın.

    YanıtlaSil
  9. Belki de kaçmayıp mücadele edip kaçtıklarımızla yaşayamayı öğrenmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aşamadan sonra mücadele etmek istemiyorsak?

      Sil
  10. çok güzel bir makale çok güzel bir başlık ve çok güzel bir makale görseli ..
    İnanın birbirlerine çok iyi bir uyum sağlıyor tüm bunlar. Tebrik ederim

    YanıtlaSil