23 Ocak 2019 Çarşamba

Düşündürücü Sorular #2


Merhabalar efenim ❤
Düşündürücü sorularımıza, kelimenin tam anlamıyla bayılarak izlediğim bir filmden, bayıldığım bu iki oyuncunun düşündürücü bir sahnesiyle başlıyorum.

Düşündürücü Sorular #1 yazımda çok güzel cevaplar gelince devam edelim, beraber cevaplayalm yine dedim. Sonra aklıma katıldığım bir Aiesec tanışma toplantısında birbirimize sorduğumuz sorular geldi ve onun gibi eğlenceli sorular sormaya karar verdim bu kez. O zaman o eğlenceli soruyla başlıyorum;

1) Kendin hakkında komik/garip 3 gerçek?

Bu soruyu sorduklarında o an ilk olarak aklıma ayakkabılarım ve ayakkabımdan yukarı doğru gözüken kedili çoraplarım gelmişti ve çoraplarıma bakarak demiştim ki "en sevdiğim şeylerden biri çoraplar ve onları ayakkabımdan çıkararak giymek."

İnsan garip olmayagörsün. Bakalım sizde neler var? :)

2) En sevdiğin çocukluk hatıran?

3) Görünmez olsaydın ilk nereye giderdin, ne yapardın?

4) En yakın arkadaşlarınla nasıl tanıştın?

5) Bildiğin en işe yaramaz şey? (Ya da işe yaramaz bir bilgi)

6) Tekrar tekrar izlediğin/izleyebileceğin film? Neden?

7) Gün içinde en çok tekrar ettiğin kelime?

8) En garip alışkanlığın?

Öncekinde yaptığımız gibi içlerinden birini seçip yorum olarak cevap verebilirsiniz, çok hoş olur çok da tatlı oluur❤

Şimdiden teşekkür ediyorum, Düşündürücü Sorular #3'te görüşmek üzere :)






25 yorum:

  1. Eee bu resmen mim olmuş. Ben hepsini cevaplayacağım sanırım 😂 Hakkımda en garip şey asla ama asla silgimin köşeli kısımlarıyla silemem.Biraz kaçıkça ama 😂 En sevdiğim çocukluk hatıram. Arkadaşlarımla et bebeklerimize puding yedirmemiz❤ Görünmez olsaydım ilk olarak hava alanından Kore'ye uçardım sanırım. Taktik maktik yok direkt BTS i görmeye giderdim dhdjdj😂 En yakın arkadaşımla nasıl mı tanıştım. Hayatımın şu evresinde yakın arkadaşım diyeceğim biri yok. O yüzden bu soruya cevap da yok.Bildiğim en ise yaramaz şey ayakkabı bağcığının plastik kısmına verilen ismin aglet olması.Tekrar tekrar izleyeceğim dizi Goblin kalbime dokunduğu için. Film ise Aşk ve Gurur. Elizabeth'i kendime benzetiyorum ve Darcy ile olan aşkları hoşuma gidiyor. Gün içinde en çok tekrar ettiğim kelime tamam 😂 En garip alışkanlığım ilk soruya verdiğim cevap 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bayıldım bu hepsini cevaplama olayına yahu, her düşündürücü soru yazıma beklerim o zaman❤
      Görünmezlik olayında hava alanı hiç aklıma gelmemişti ya, ruhum bile dar alanında çıkamıyor gezmeye nasıl hasret kalmışsam :D Çok iyiymiş bu :)
      Bu güzel ve gülümseten yorum için çook teşekkür ederim ❤

      Sil
  2. En garip alışkanlığın sorusuna takıldım ve nedense ilk düşününce aklıma gelmedi ama kesin vardır bunu birde eşimle konulayım bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de bu soruyu yazdığımdan beri kendimin en garip alışkanlığını bilmediğimi fark ettim. Ama muhakkak vardır çünkü garip bir insanım... :)) Düşünün bakalım :) Teşekkür ediyorum yorumunuz için.

      Sil
  3. 8. Soruya cevap vermek isterim. Çünkü gerçekten garip bir alışkanlık olabilir. O da şu ki her sabah yataktan ilk kalktığımda ilk işim çoraplarımı giymek olur. Çorapsız hiç rahat edemem. Bir yatarken, birde lavaboya girerken çıkarırım(sünnet olduğu için) o kadar yani :) ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da güzelmiş, gülümsetti :) Teşekkür ediyorum.

      Sil
  4. Zor sorular 🤔
    1.soruya cevabım
    Sakar olmam sanırım sürekli biryere çarpar veya bişeyler düşürürüm😱
    Şahsene bir yazı olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sakarlık zorr Allah büyük kaza beladan korusunn ❤ Teşekkür ediyorum senin de eline koluna sağlık, en çok da yüreğine :))

      Sil
  5. 7 :) Gün içinde en çok kedimle konuşuyorum o yüzden miyuv😄

    YanıtlaSil
  6. Aylak editör sayesinde gördüm, ne güzel düşünülmüş bir etkinlik. Tebrik ediyorum öncelikle. Bi soru seçeyim ben de: 6-Hangi filmi tekrar tekrar izliyorsun: ÇARLİNİN ÇİKOLATA FABRİKASI:) Nedeni, canım çikolata çektiğinde kalın ve büyük tablet çikolata alıyorum önce. Sonra film esnasında iştahın dorukta olduğu anda yiyorum:))) Bunu ailecek yapın, çok zevkli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sayenizde Aylak editörün paylaşımını gördüm, fark etmemiştim :) Teşekkür ediyorum.
      Harikaymış gerçekten. Zaten ben 3-4 kez izlemişimdir, bir kez daha izlenir :) Sonuçta Tim Burton efsanesi ❤

      Sil
  7. en garip alışkanlığım sigara yavaş yavaş öldürdüğünü bildiğimiz halde içiyorum . görünmez olsaydım bazı kişiler var onların iki yüzlülüklerini ortaya çıkarırdım :) yeter bence kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en tez zamanda bırakırsınız sigarayı... güzel bir dilek olmuş keşke ortaya çıkarabilsek :) teşekkür ediyorum

      Sil
  8. Yanıtlayamadığım sorular oldu...Takipteyim...

    YanıtlaSil
  9. En yakın arkadaşım sorusunu seçiyorum 😊 üniversitenin ilk günü yurtta tanıştık okula beraber gittik aynı sınıfta olduğumuz içinde hemen yakın arkadaş olduk ve hala en yakın arkadaşım 😊 4 senedir arkadaşız umarım çook uzun yıllarımız olur ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar hızlı ve güzel olmuş keşke herkese nasip olsa :)

      Sil
  10. 7. soruya cevap vereceğim. Bir aralar cümleden sonra ya/yahu diyordum. Sonra bu durumu farkedip, bu durumu değiştirdim. Bu sebeple bir zamanlar en fazla kullandığım kelime ya/yahu idi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben de çok kullanıyorum ve bir yerden sonra rahatsız etmeye başlıyor gerçekten.. :)

      Sil
  11. Görünmez olsaydım Japonya, Mısır gibi tamamen farklı ve dili bilmediğim bir ülkeye giden uçağa atlardım -ben geri dönene kadar görünmez kalma garantisi veriliyorsa tabii ki dımdızlak oralarda kalmak istemem ;) Önümdeki yemekleri,kahvaltılıkları mutlaka sırayla yemem ve ağzıma attığım lokmayı iki tarafa eşit paylaştırmak da en garip huyum olma konusunda yarışıyorlar emin değilim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garantiyi de alıyorsun demek :D Garip huyların çok iyiymiş yalnız. :) Bence ikincisi alır...

      Sil
  12. sayfanızı takibe aldım sizide iadeyi ziyarete beklerim

    YanıtlaSil