5 Ocak 2019 Cumartesi

Düşündürücü Sorular #1


Meerhabalar tekrardan herkese! 
Şöyle enerjik bir giriş yapalım, malum yarın pazar, belalı pazar. Mutsuz pazar. Dertli pazar... :)
Bu ara yazdıkça yazasım, yazdıkça yazasım var. 
Bu sebepten yine karşınızdayım ve birlikte düşünelim. Ama neyi?

Cumartesi gününü evde geçirince, akşama doğru sıkıldım ve başladım yine Pinterest'teki o dekorasyonlara, evlere, bungalovlara bakıp bakıp aşık olmaya. Ben pinterest batağındayken karşıma düşündürücü sorular çıktı. Ve kendim de içlerine ekleyip sizinle paylaşmak istedim.

İçlerinden birini de kendim de cevaplayacağım. Siz de içlerinden birini cevaplayıp benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Hadi o zaman başlayalım.


1) En son ne zaman bir şeyi "ilk defa" yaptın?

2) Hayalindeki işe mi sahipsin? Ya da onu arıyor musun?

3) Gördüğün en güzel manzara neydi?

4) Tanımaya değer bir insan olduğunu düşünüyor musun, neden?

5) Kendini en çok gerçekten "kendin" gibi hissettiğin yer neresi?

6) Geçmişinden bir güne dönebilsen hangi güne dönerdin?

7) Keşke sahip olmasaydım dediğin bir sorumluluğun var mı?

8) Yaptığın şeyde başarısız olmayacağın kesin olsaydı, napardın?

9) Seni güçlü hissettiren şey nedir?

10) Sence anlam dolu bir hayat mı yaşıyorsun?

11) Hayatında en çok şükrettiğin 5 şey nedir?

12) Hayatın bir filme uyarlanacak olsaydı, adı ne olurdu?



Kendimi en çok kendim gibi hissettiğim yer kesinlikle annemin yanı. Hiçbir hayalimi yadırgamayan tek insan olduğundandır belki de.
Umarım uzun uzun yıllar kendim gibi hissedebildiğim köşem hep var olur.

Herkese mutlu bir pazar diliyorum❤





17 yorum:

  1. kendimi en çok kendim gibi hissettiğim yer kesinlikle köyüm❤️ köydeyken hep burası için doğmuşum diyorum insanların içtenliği herkesle yakın mesafede yaşamak ve çoğu ihtiyacı pazara markete gitmeden halledebilmek hep güvende ve huzurlu hissettiriyor😌🌿🧸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köyler aslında özümüz. şehirde kaybediyoruz kendimizi..

      Sil
  2. 1) En son ne zaman bir şeyi "ilk defa" yaptın?
    2 hafta önce ilk defa snowboard yaptım. Yaptıktan sonra da iyi ki de yapmışım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çook yapmak istediğim şeyler arasında ama korkuyorumm. Umarım bana da nasip olur bir gün, heveslendim şimdi. :)

      Sil
  3. Kesinlikle anlam dolu bir hayat yaşamıyorum. Diğer sorular üzerine düşünmem gerekiyor ama okur okumaz cevabından emin olduğum tek soru buydu. Ama ne yapabilirim emin değilim. Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyler yapabileceğimiz kesin.. Anlam katmak biraz da bizim elimizde. Umarım o anlamı yakalarsınız hayatınızdaki :)

      Sil
  4. Hayatın bir filme uyarlanacak olsaydı, adı ne olurdu sorusuna kesinlikle budala demek istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. HAYALİMDEKİ İŞ Mİ BİLEMİYORUM HİÇ ÜZERİNE DÜŞÜNMEDİM AMA ÖZEL ÇOCUKLARLA ÇALIŞMAYI ÇOK SEVİYORUM VE ÇOKTA MEMNUNUM......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, sevdiğiniz bir işi yapıyorsunuz.. Herkese bu nasip olsa keşke. :')

      Sil
  6. Allah uzun ömür versin annelerimize
    6. geçmişteki bir güne dönsen hangi güne dönerdin?
    İş hayatımla ilgili önemli bir dönemeçte yanlış karar almıştım, o zamana dönmek isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn... amin.
      Belki de bu karar daha hayırlıydı sizin için. ❤️

      Sil
  7. Bütün sorulara içinden cevap verdim.6.soru ise Kariyer.net te çalışırken aldığım kararı değiştirmek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu yanlış kararlar. Herkes mi muzdarip anacım :)) Hayırlısı olsun hakkınızda❤️

      Sil
  8. Hepsine cevap verdim kendim ama 8. Kendi markamı kurardım 😊

    YanıtlaSil
  9. Güçlü olduğumu hissettiren şey geçmişe bakınca tüm zorlukların öyle ya da böyle geçip gitmiş olması, bunun da geçeceğini ve kendime yetebildiğimi kendime kabullendirdiğimdeki duygudur... Tek şey olmadı sanırım ama zayıf anlarımda en çok motive eden düşüncem bunlar :)

    YanıtlaSil