11 Aralık 2018 Salı

Haftaiçi Sineması - #benim gözümden BİZİM İÇİN ŞAMPİYON!



Haftasonunu beklemeden sinemaya gitmek mi, en sevdiğim!

Can sıkıntısından, eğlencelik izleyeceğimi düşünüp konusuna bile bakmadan gittiğim bu film beni o kadar etkiledi ki yazmadan edemeyeceğim.
Aslında Farah Zeynep Abdullah'ı gördüm ve onun o tatlı oyunculuğu için gittim diyebilirim. Ama izlediklerim çok daha fazlasıydı. 

Uzun zamandır (Sanırım Ayla'yı izlediğimden beri) sinemada hiçbir filmden bu kadar etkilenmemiştim. "E artık gitmek farz oldu", diyerek gittiğim Müslüm filminden bile.

Bold Pilot adlı inatçı yarış atının jokeyi Halis Karataş ile olan efsane hikayesi. Hiçbir zaman bir at yarışını bu kadar gözlerim dolarak izleyeceğimi düşünmemiştim. Belki de hiç at yarışı izleyeceğimi düşünmemiştim. Çünkü o efsane atın hikayesini bilmiyordum.

Bold Pilot'ın -ya da Boldi :)- yarışmalarda başardığı yetmezmiş gibi bir de kocaman bir aşk hikayesine sebep olması. Buruk bir gülümsemeyle, biraz da gözyaşı dökerek izlenecek bir film. 

Çünkü yaşanmış. 
Çünkü sonuna kadar gerçek. 
Çünkü sevgiye olan inancınızı o kadar tazeliyor ki.

Ben size içeriğinden bahsetmeyeceğim. Sadece sevgiye daima inanmak istiyorsanız, siz de muhakkak izlemelisiniz diyorum sadece.

Ben sevgiye, yapabileceklerine, verdiği güce o kadar inanıyorum ki. Hep, inatla, ısrarla inanmaya devam edeceğim.

Umarım siz de, umarım herkes...

Böyle kısa ve umut dolu bitireyim bugünkü cümlelerimi.
Herkese sevgi dolu günler, geceler, seneler!



27 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın canım kankim :) iyi ki bu filme gidelim demişsin, bende aynı şeyleri hissediyorum ama yazıya dökmekte pek başarılı değilim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırada başka haftaiçi sinemaları o zamann! her ne kadar yıkılıp dökülsek de sevgi için değer... :)

      Sil
  2. Daha dün bu filme erkek arkadaşım gitti ve anlata anlata bitiremedi. Atın hikayesi nasıl filme uyarlanır ki falan diye düşünüyordum. Sizin yorumunuzun da üzerine mutlaka ilk fırsatta izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde düşünüyordum. Fakat heybetleri bir yandan hoşuma gittiğinden şans verdim ve pişman olmadım. Umarım siz de çok seversiniz...:)

      Sil
  3. Böyle tanıtım yazıları çok faydalı olmaktadır.

    YanıtlaSil
  4. Eşim ve benimde ilk fırsatta izlemek istediğimiz bir film

    YanıtlaSil
  5. Anlatımınızla merak yükseldi , Duygusal filmlerde biraz seçici davranıyorum.. ama ön yargısız izleyeceğim..
    paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, umarım hem keyif alırsınız hem de size bir şeyler katar bu film. ben teşekkür ediyorum asıl :)

      Sil
  6. İnsAllah bende gitmeyi istiyorum bu filme 😊 teşekkür ederim güzel paylaşımınız için 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek asıl ben teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için :)

      Sil
  7. Yazınızı okuyunca iyice meraklandım, en kısa zamanda gideceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim o zaman, ne filmler rekor kırdı bu mu kırmasın yani.. :) yorumunuz için teşekkürler...

      Sil
  8. Merak uyandıran bir yazı olmuş . Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, okuyan gözlerinize sağlık.. :)

      Sil
    2. Ne demek, okuyan gözlerinize sağlık.. :)

      Sil
  9. Fragmanları izlemistim.Guzel bir filime benziyor♥️
    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  10. sevginin bizi hiç bırakmaması dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve tabi bizim de ondan umudu kesmememiz dileğiyle... bu tatlı yorum için teşekkür ediyorum

      Sil
  11. ben de çok merak ettim filmi
    zeynep Farahı öyle bir geçer zamanki den beri çok severim zaten
    sevgi olsun her daim hayatımızda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes merak ettiyse keşke bir kez hep birlikte izleyebilsek:)) aminn, insallah olur hep olur...

      Sil
  12. Benimde kesinlikle izleyeceklerim arasında bu film❤️Spoiler felan yerim yanlıslıkla diye yazıyı üstün körü okudum vallahi🙈😁
    Güzel tavsiye olmuş hemşom💕

    YanıtlaSil
  13. ben de izlemek istiyorum fakat umarım yoğunluktan geç kalmam :)

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşım izlemiş. Çok beğendiğini söyledi ama ben bu sıra izleyemem herhalde. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Gitmeyi çok istediğim filmlerden biri:)

    YanıtlaSil