17 Aralık 2018 Pazartesi

Sohbetli Dizi Yorumlaması 1 - GIRLBOSS




Bugün ilk kez bir diziden bahsedeceğim. Girlboss.

Nasty Gal sitesinin kurucusu Sophia Amorouso'nun hikayesi bu.
Gördüğüm en başınabuyruk ve ukala, fakat bir o kadar da tatlı bir genç kızın hikayesi. O darmaduman halinden çıkıp bana ilham olabilen o kız.

Darmaduman haliyle bile bana ilham oldu aslında, biliyor musunuz?


Dizimiz 1 sezon ve 13 bölümden oluşuyor. 2. sezonu ise olmayacakmış. Tam olarak eğlencelik bir dizi, kendinizi içinde buluyorsunuz, sanki Sophia'yla o kahkahaları atan sizsiniz. 

Birçok kişi diziyi, oynayan kadına uygun bulmasa da ben çok yakıştırdım. Ve her ne kadar abartılı olsa da ilk bölümün giriş sahnesine bile ba-yıl-dım!

Hızlıca konusundan bahsedecek olursam; genç kızımızın hayatı, insanlara, en çok da patronlarına isyan etmekle geçerken, vintage kıyafetleri değiştirip dönüştürerek e-bay'de satmaya başlamasıyla hayalindeki işe kavuşur. Daha doğrusu kavuşmaya doğru adım atar diyelim, çünkü pek de kolay olmayacak.

Onun o çocuksu hırsı beni gerçekten çok etkiledi. Her anı dolu dolu yaşayabilecek ve evden yürütebildiği bir işi olacaktı, hem de kimsenin emri altında olmadan. İstediği buydu Sophia'nın.
Aslında bu birçoğumuzun hayali olabilecek bir şey. Onun diziye konu olabilecek kadar farkı, cesaret edip harekete geçmesi, düşüp düşüp yeniden kalkması. E-bay'den ceza yiyip atılıp, yine de pes etmemesi mesela. 


13 bölümü izlerken tekrardan anladım ki, gençlerin o doludizgin enerjisini öldüren şey yanlış yerde olmak. 

Yanlış şeyleri yaparak yaşamaya çalışmak. 

Ne yapmak istediğinin farkına vardığın ve adım adım ilerlediğin zaman, enerjin asla bitmiyor. 

Yorulsan da bırakmıyor, dinlenip devam ediyorsun.

Bu "enerjisi yok edilenler" grubuna belki ben de dahilim ya da dahil olacağım, henüz emin değilim.
Ama gelgitler yaşadığım kesin. Bu diziyi izlemek ise bana hem iyi geldi, hem de daha çok sorulara sürükledi diyebilirim. 
Size bir de dizinin en çok sevdiğim şarkısını bırakıyorum. "İnsanı gaza getiren" türden bir şarkı. Tam Sophia'lık :)









15 yorum:

  1. İzledim ben izledimmmmmm☝🏻😂
    Süper dizi önerisi gerçekten💕
    2.sezon onayı almıstı ama hala ses seda yok bu durum beni çok üzüyor🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onay almadı diye biliyordumm, son durumu öğrenmemiz lazım o kadar izlemek istiyorum ki!

      Sil
  2. Sayin çeyrekpiyanist hanimcim yaziniz gercekten cok bilgilendirici olmuş. Devamını bekliyorum ��

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim diziyi.Izlemeliyim en kısa zamanda😊

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Dimii🙈 sokaklarda hızlı hızlı yurumelik tam..

      Sil
  5. Listem olan ama bir türlü izleyemedigim bir dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de o kadar çok var ki izlenecek dizim... 🙈

      Sil
  6. Bu dizi bir süredir izlenecekler listemde (kitabını da okumayı çook istiyorum) ama mevcut dizilerimi bitirmeden başlamak istemedim. Bu yazından sonra elimi çabuk tutup hemen başlamak istiyorum ♥ Bu tarz diziler bana da ilham veriyor ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlenecek o kadar dizi var ki ben de bu moddayım! ♥

      Sil
  7. Tek sezon olması kolay izlenebilirliğinden dolayı listeme ekledim

    YanıtlaSil