16 Eylül 2017 Cumartesi

Hulahoopp! ile eğlenerek sıkılaşın


Biraz eskilere dönelim :) 
Geçenlerde babam eve gelirken yol kenarında görmüş ve eve hulahop getirmişti, çocuk gibi sevindim. Eskiden yapamazdım, şimdiyse birkaç gün denedikten sonra başardım. 
Ve fark ettim ki özellikle karın bölgesindeki kasları çok güzel çalıştırıyor. Sizinle paylaşmak isteyip biraz daha araştırdım.

Fitness hulahopu bulunduğunu bilmiyordum mesela. 8 parçadan oluşuyor bu sayede yanınızda da taşıyabiliyorsunuz. 

 
Yukarıda Decathlon'un sitesinde bulduğum hulahopu görüyorsunuz. Fiyatı 70 TL kadar. Ağırlığı yazmıyordu fakat sanıyorum ki 1-1,5 kg arasında.

Bu hulahop ise n11'de gördüğüm masajlı hulahop. Bunu çok merak ettim, en yakın zamanda almak istiyorum. Hem spor yapmış oluyorsunuz hem de masaj :) 
Fakat kalın bir korse ya da kot pantolon tarzı bir şey giymenizi tavsiye ederim çünkü metal toplar morarmalar yaratabiliyormuş.
Deneyen varsa yorumlarda bizimle paylaşabilir.



Peki nedir bu eğlenceli sporun faydaları?

Hulahop çevirmek koordinasyon özelliğinizi geliştirecektir. 

Beli, kalçayı ve dizleri güçlendirir.


Sadece karın kaslarını değiş tüm vücudu çalıştırır ve yarım saatte yaklaşık 300 kalori yakmanızı sağlar. 

Bence en güzel tarafı eğlenerek kalori yakmak.

Evde denenebilecek farklı sporlar mevcut arkadaşlar gördüğünüz üzere. İlle salona gitmenize gerek yok. Ağırlıksız ya da ağırlıklı, hulahop çemberi ile de kilo verebilir/sıkılaşabilirsiniz.
Ekipmansız da evde çeşit çeşit hareket bulmak mümkün ama özellikle yeni başlayanlar evde sıkılabiliyor. Bu sebepten dolayı önerebilirim.


Yukarıda gördüğünüz video benim en sevdiğim YouTube spor kanallarından biri olan "Popsugar Fitness" ın hulahopla egzersiz videosu.



Bu video ise gözüme o kadar tatlı gözüktü ki paylaşmak istedim. "Nasıl her gün çikolata yiyorum" başlığı videoyu daha da çekici hale getiriyor tabii ki :)

Birkaç ay önce hulahopla kareografi oluşturup dans eden grupları görmüştüm, çok zevkli gözüküyordu. Böyle bir fitness grubu bulursam hemen şansımı deneyeceğim. 

Umarım faydası olmuştur, umarım herkes spor yapar!
Hareket iyileştirir diyorum ve musmutlu günler diliyorum.



4 yorum:

  1. Gerçekten de çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkür ederim.
    hulahooop baya faydalı bir aktiviteye benziyor hemde çok eğlenceli görünüyor. Esasında eğlenmedikten sonra spor yapmanın çok faydalı olacağını düşünmüyorum. hulahooop u denemekte fayda var :) tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Eğlendikçe serotoninin de artmasıyla çok etkili olacaktır spor. Rica ederim, ben teşekkür ederim değerli yorumunuz için :)

      Sil
  2. Çocukken hep elimizdeydi büyüyünce unuttuk. Hatırlamak iyi geldi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Nostalji gibi oldu bi anda tamamen unutanlar için.. Rica ediyorum, ben de teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil