3 Ocak 2019 Perşembe

Defterimden Kesitler #2018

12/09/2018, Çarşamba

"Bazı geceler diğerlerinden daha zordur. 
Belki de benim gibi insanlar için her gece zordur.
Çok mutlu uyuyacakken de zordur mesela, biliyor musun? Korkmak ağır gelir ruhuna öyle zamanlarda çünkü. Bu devasa mutluluğun ne kadar kısa süreceğini düşünür durur bu insanlar. 

Kalbi mutluluktan "pırpır" eder insanın,
ama insan beyninin azizliğine uğrar, 
sanıyorum.

Zaten bize ne yapıyorsa düşüncelerimiz yapmıyor mu? 

Beynimizden fışkıran virüsler gibi, sarıyor mutluluğumuzu bu düşünceler. 

Ah, günlük; 
ben neşeli bir kızım. 
Tüm bu olanlara katlanamıyorum.

Belki de bu kadar neşeli olmasaydım, bu acılara daha kolay katlanabilirdim.

Ama 
yok!
beni güçlü yapan buymuş
buydu ya da
öyle diyorlar.

Biliyor musun günlük,
bazen hiç normal hissetmiyorum.

11 Eylül gecesi bir cümle işittim. Tüm dağınıklığımla gurur duyarak;
'Bırak ya. Bırak. Dağınık kalsın!' "



12 yorum:

  1. neşeli olmayan ben bile bu açılara zor katlanıyorum... her şey artık çok ama çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor... zor ve güzel, her şeye rağmen...

      Sil
  2. Güzel dizeler için tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yüreğinize sağlık ��

      Sil
  4. çok da didiklemeyeceksin meseleyi
    bırak dağınık dursun gibi
    "bırak akışına" diyorum ben de sana
    Mutluluk kolay kaybedilecek birşey değil içten gelen bu duygunu vesveselerle kaybetmeyesin sakın
    neşeli olmak, çevrene pozitif enerji vermek iyidir
    bu şansını ve özelliğini iyi kullanmanı tavsiye ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybetmeye ramak kala döndüm sanırım. Şükürler olsun diyerek. Umarım kaybetmeyiz hiçbirimiz bulduğumuz mutlulukları. Sevgiler💙

      Sil
  5. Çok anlam sollu ve doğru...Yüreğine saglik♥️

    YanıtlaSil
  6. Bazen insanın içinde olduğu durum gerçekten “bırak dağınık kalsın”

    YanıtlaSil